Servicedesk

Skilled servicedesk medewerker

Den Haag 40 uur

Jij leert door, wij faciliteren. Alles voor een tevreden gebruiker én een soepel proces. Daar weet jij alles van.

IT trainee en collega zitten tegenover elkaar en zijn in gesprek

Jij hebt de afgelopen jaren al wat ervaring opgedaan binnen een rol als servicedesk medewerker. Jij bent ook toe aan een nieuwe uitdaging. Jij bent bij ons aan het juiste adres. Bij QISS IT kan je verder leren in de praktijk én de juiste technische certificaten halen die jou verder helpen in jouw carrière. Met jouw communicatieve skills, visie op IT en enthousiasme weet jij complexe vraagstukken op te lossen.

Dit ga je doen

Als Skilled Servicedeskmedewerker lossen jij en je team vraagstukken op waar de servicedesk zelf (nog) niet uitkomt. Veel afwisseling in vragen die zowel hardware- als software gerelateerd zijn. En dat is niet alles.

  • Jij pakt binnenkomende tickets en calls op, maakt analyses waarmee je het probleem achterhaalt en komt indien mogelijk met een oplossing.
  • Jij pakt on-site hardware- en softwareproblemen op.
  • Jij pakt de standaard changes op.
  • Jij bent het visitekaartje van de IT-afdeling, waardoor je met diverse tickets te maken krijgt: van Office 365 tot Azure accounts resetten, niets is jou te gek.
  • Jij streeft elke dag naar een betere kwaliteit wat de IT-hulpverlening betreft.
  • Jij draait mee binnen diverse projecten, zoals het imagen van systemen bij de overgang naar bijvoorbeeld Windows10, of het uitrollen van nieuwe laptops.

Dit bieden wij

  • Wij bieden een aantrekkelijk startsalaris en fantastische doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden.

     

     

  • Jij krijgt een reiskostenvergoeding voor het gebruik van het OV óf 23 cent per kilometer.

     

  • Wij bieden de mogelijkheid tot het rijden van een leaseauto.

     

  • Jij krijgt een telefoon, laptop en alle faciliteiten voor een chille thuiswerkplek.

     

  • Jij ontvangt 8,33 procent vakantiegeld, 25 vakantiedagen per jaar én een goed pensioenplan.

Dit neem je mee

  • Jij hebt een afgeronde Mbo-opleiding in de IT.
  • Jij hebt 1 tot 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Jij bent communicatief sterk: je stelt de juiste vragen waardoor je de kern van het probleem achterhaalt en dit duidelijk kan terugkoppelen.
  • Jij bent proactief: je weet kansen naar je toe te trekken en stopt niet met zoeken tot je een oplossing hebt gevonden.
  • Jij bent empathisch ingesteld en wilt met liefde af en toe een handleiding of instructies schrijven.
  • Jij bent gedreven, wilt doorgroeien en jezelf lijven ontwikkelen.
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Join the team.

Are you a good QISSER?
Betrokken
QISS IT staat voor een hecht team. Een team dat er voor elkaar is, altijd.
Energie
De actiemodus staat bij ons altijd aan.
Ambitie
Doorgroeikansen die passen bij jouw persoonlijke ambities.
Persoonlijk
Wij begeleiden je bij jouw ontdekkingsreis in de arbeidsmarkt.

sollicitatieformulier.

Solliciteren

QISS IT Sophie van Ruijven Recruiter
Recruiter

Sophie van Ruijven