Servicedesk

Skilled Servicedesk Medewerker

Den Haag, Rotterdam, Amsterdam of Utrecht 36 uur, 40 uur
vrouwelijke IT-professionals van QISS IT vergaderen aan tafel

Je hebt de afgelopen jaren waardevolle ervaring opgedaan op een IT-servicedesk en bent klaar voor de volgende stap. Je zoekt meer verdieping, meer techniek en meer ruimte om te groeien. Precies daar komen wij in beeld. Bij QISS IT krijg je de kans om door te ontwikkelen, nieuwe omgevingen te verkennen en de certificaten te behalen die jouw expertise versterken. Zo groei je stap voor stap uit tot een veelzijdige en toekomstbestendige IT-professional.

Dit ga je doen

Je gaat op detacheringsbasis aan de slag bij verschillende opdrachtgevers in de regio Den Haag, Rotterdam, Amsterdam of Utrecht, afhankelijk van jouw woonplaats. En ook al wissel je van omgeving: je staat er nooit alleen voor. Samen met je Talentmanager werk je doelgericht aan jouw verdere ontwikkeling. Je volgt gerichte trainingen, behaalt relevante certificaten en doet ervaring op binnen uiteenlopende IT-landschappen. Alles is erop gericht om jouw bestaande basis verder uit te bouwen en je te laten groeien tot een nóg sterkere en veelzijdigere IT-professional.

In de rol van Skilled Servicedesk Medewerker pak jij de vraagstukken op waar de reguliere servicedesk niet meer uitkomt. Jij duikt dieper de techniek in, schakelt slim met collega’s en zorgt dat gebruikers snel en professioneel geholpen worden.

Wat je in de praktijk doet

  • Je pakt de meldingen op waar de 1e lijn niet meer uitkomt. Je analyseert het incident, achterhaalt de oorzaak en zorgt voor een oplossing die écht werkt;
  • Je werkt met tooling zoals Topdesk, ServiceNow of Jira en weet precies hoe je de juiste informatie boven water krijgt;
  • Je ondersteunt en beheert Microsoft 365-omgevingen, van mailboxen tot Teams, SharePoint en licenties;
  • Je verzorgt gebruikers- en rechtenbeheer in Entra ID / Azure AD en houdt de omgeving veilig en overzichtelijk;
  • Je voert beheerwerkzaamheden uit in Active Directory, zoals groepsbeheer en policy-aanpassingen;
  • Je werkt met Remote Desktop Services, VPN’s en andere remote oplossingen, zodat gebruikers altijd en overal kunnen blijven werken.

Dit bieden wij

Vanaf dag één krijg je betaald. Je ontvangt een contract met baangarantie en er ligt een duidelijk ontwikkelplan voor je klaar.  

Alles op een rijtje: 

  • Vanaf dag één salaris, dat meegroeit met de stappen die gelden bij onze opdrachtgevers;
  • Startsalaris tussen de €2.750 en €3.200 op basis van 40 uur per week afhankelijk van de opdracht en jou IT-achtergrond;
  • Een duidelijk ontwikkelplan, waarin jij erkende IT-certificaten behaalt, trainingen volgt en persoonlijke coaching en begeleiding krijgt van je eigen talentmanager;
  • 25 vakantiedagen, een pensioenregeling (waarvan het eerste jaar premievrij is!) en 8,33% vakantiegeld;
  • Een leaseauto, reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer óf een OV businesscard; 
  • Werken bij de beste IT-detacheerder van Nederland, uitgeroepen door MT/Sprout;
  • Een ingang bij de Top 500 werkgevers in de Randstad;
  • De leukste borrels en kennisavonden, de gezelligste collega’s en een open bedrijfscultuur. 

Dit neem je mee

Heb je een IT-opleiding afgerond of minimaal één jaar ervaring in een IT-rol, zoals op een servicedesk? Jouw basis staat, en wij helpen je om die verder uit te bouwen richting een rol die écht bij jouw ambities past.

Wat heb je hiervoor nodig:

  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een servicedesk functie;
  • Je bent 36 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse én Engelse taal vloeiend;
  • Je beschikt over een een rijbewijs en recente rijervaring.

Heb je nog vragen? Misschien staat het antwoord al tussen onze veelgestelde vragen. Je kunt ook contact opnemen met onze Recruiter Sophie via sophievanruijven@qiss-it.nl of 06 39 54 15 57. 

Word jij een QISSER?

Solliciteer direct